2009. január 14., szerda

Szélesi Sándor: A lelkek birodalma

A Vadásznak vadásza és a Tündérösvény folytatásában tovább árnyalódik a kép, Vajk és Ila gyermeke, Magyar varázslatos képességekkel rendelkezik, de ő csak egy a hétből... Kondor fia, aki az Ágos nemzetség jurtafalvába látogat, szintén sámánokéhoz hasonló hatalommal bír, még ha nem is tud róla. Aki segít felébreszteni erejét, egy kisgyerek, Bara, akiben százhúsz esztendő tapasztalata lapul. De a sámánokkal gond van: azt állítják, hogy a tündérek elbolondították az embereket, és igazuk bizonyításáért bármit megtennének, legalábbis a kiűzött Merv, aki a vadonban bujkálva ismét gonosz lelkek által megszállt állatokat küld a falura. Kérdés, hogy a sámánoknak van-e igazuk vagy tényleg szerelmes lehet egy tündér egy emberbe? És a legnagyobb baj miért a legnagyobb örömmel karöltve érkezik?


Kiadó: Kalandor Könyvkiadó
Kiadási év: 2003
Eredeti cím: -
Fordító: -
Oldalszám: 334

4 megjegyzés:

  1. offtopic: jaj, annyira jó, hogy megváltoztattad a dizájnt, abban a feketében néha alig láttam a dolgokat

    VálaszTörlés
  2. Igazság szerint a plusz egy oldalsor miatt váltottam, de ezek szerint más haszna is volt :)

    VálaszTörlés
  3. Még nem olvastam Szélesi Sándor Kalandor Kiadó által kiadott könyveit. Csak Fonyódi Tiborért: Isten ostorai, A háború művészete, Ármány éneke, A horka, Förgeteg; ezek viszont nagyon tetszettek.

    VálaszTörlés
  4. Én pont fordítva vagyok: ezeket nem olvastam még...viszont Szélesinek ezek az írásai is jók, úgyhogy szerintem olvasd el őket :) Az ilyen "keresztbeajánlás" jó dolog :D

    VálaszTörlés