2010. április 27., kedd

Körbe-körbe

Notehát. Mint azt megígértem, jöjjenek a mémek:


1. Izé elfogadva.
2. Logó kirakva.
3. Szabályzat - gondolom ez az.
4. Hat másik blog: hóvirág és Dorina - nemrég kezdték a könyvesblogírást és kifejezetten jól csinálják :); ohentibi, aki már csak az Éjszakai Őrség bejegyzése miatt is megérdemli; Cotta, mert született szervezőtehetség; Leara, aki most már könyvekről is ír; na meg NatashaK, aki született tehetségét felhasználva komoly karriert látszik befutni blogolás terén.
5."Teszt" kitöltve, ld. alant.
6. Kitől kaptam, ld. itt.
7. Szabályok betartva.

"Teszt":
Név: Payter.
Becenév: Mikor hogy, illetve ízlés szerint :)
Lakhely: Egy apró, kékeszöld bolygó valahol a Galaxis bal spirálkarjában; egy G színképosztályú csillag körül kering.
Magasság: Hat láb.
Névnap: január 25., 28., 31.; február 21., 22., 23.; április 27., 29.; május 8.; június 2., 16., 29.; augusztus 1.; szeptember 9.; október 19.; november 16., 18., 26.; december 4., 9., 21.
Foglalkozás: Ahogy mondani szokás, egyetemi hallgató. Bővebben: leendő orientalista.
Testvérek: Öcsi.
Anyanyelv: Magyar.
Beszélt nyelvek: Jó szívvel csak az angolt sorolnám ide, de németül is megértetem magam (meg van valami papír is róla), belekontárkodtam a japánba is és jelenleg a modern, illetve klasszikus mongol nyelv rejtelmeiben merülök el.
Gyűjtemény: Mondjuk ez.
Iskola: ELTE BTK
Hobbi: Könyvek, zene, zsonglőrködés, fotó...
Szerencseszám: Eddig még egyik sem hozott szerencsét, de aktívan próbálkozom.
Háziállatok: Sütve.


Hm, ennek a háttere a nagymamám terítőire emlékeztet...

A. Köszi nektek!
B. Logó kirakva.
C. Linkeket ld. itt.
D. Hét dolog magamról:
1. Nem jut eszembe semmi értelmes...nézd meg az előzőhöz írtakat...
2. Szeretném körbeutazni a bolygót és közben fotózni, útikönyveket írni és (nyelveket) tanulni.
3. Úgy ennék egy kis töjásos nokedlit fejessalátával...
4. Bringázom az egyetemre.
5. Egy 2,5 méter magas polc található a jobb oldalamon, sci-fi könyvekkel telepakolva.
6. Macskaszőr-allergiám van.
7. A hét az egyik kedvenc számom, mert praktikusan felosztható, szép kék és ráadásul prím.
E. Továbbadni a díjat: Ilweran, ha még nem volt elég; Joeymano, mert ugyan nagyon nem én vagyok a célközönsége, de tetszik a stílusa; egy ember, aki rájadásul könyvtáros is; Dorina az írós blogjára; illetve az olvasgatók blog, egyértelmű, hogy miért.


Ki adta tovább: Leara és ohentibi
Három számomra kedves könyv:
1. J. R. R. Tolkien: A gyűrűk ura
2. Zsoldos Péter: Távoli tűz
3. Frank Schätzing: Híradás egy ismeretlen univerzumból
Továbbadni nekik: Csinálja meg mindenki, aki erre jár :)

7 megjegyzés:

  1. A LoveBooks játékban a 3 könyvet 3-3 mondatban ajánlanod is kell :)

    VálaszTörlés
  2. A molyos értékeléseimet linkeltem be, az nagyjából elég, nem? Abba ne köss bele, hogy nem három mondatosak XD

    VálaszTörlés
  3. Figyelj, napokig nem is volt mindegyikhez értékelés :p Az, hogy most már van, az egy dolog. Amikor én kommenteltem, még nem volt.
    Egyébként ebbe is bele lehetne kötni, ha nagyon akarok: 3 mondat. Nem több, nem kevesebb...

    VálaszTörlés
  4. Csak az egyikhez nem volt, de már van, úgyhogy... :P
    A szabályok arra valók, hogy megszegjük őket; a többinél sem tartottam be mindent :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm a továbbadásokat, az elsőt mindjárt meg is csinálom. :)
    A másodikat már megkaptam (igaz, másik blogra): http://doryanblog.wordpress.com/2010/02/26/blogger-dij/
    A harmadikat meg én indítottam :)) : http://doryanblog.wordpress.com/2010/02/28/love-books/

    VálaszTörlés
  6. Végülis igaz, én se tartom már az elsőt se az általad említettek közül, tehát nem fogadom el az izét :'D

    VálaszTörlés
  7. "Háziállatok: Sütve." Ezen milyen jót röhögtem! :D
    "Úgy ennék egy kis töjásos nokedlit fejessalátával..." Hm, isteni étek. :)
    "Egy 2,5 méter magas polc található a jobb oldalamon, sci-fi könyvekkel telepakolva." egy ilyen nekem is kéne. :))

    VálaszTörlés